Performanţa certificată contează!
Text Size
12 May, 2024

Certificare SR EN ISO 9001:2015

Sistemul de Management al Calităţii


Orice organizaţie îşi poate clădi un viitor mai sigur prin implementarea şi certificarea unui sistem de management al calităţii - acea parte a sistemului de management al unei organizaţii, orientată către obţinerea rezultatelor în raport cu obiectivele calităţii.

ISO 9001:2015 are în vedere o abordare bazată pe managementul proceselor organizaţiei şi, de aici, o structură mult mai logică, orientarea către client şi evaluarea nivelului de satisfacţie al acestuia, precum şi angajamentul top managementului pentru o îmbunătăţire continuă.

Un client este mulţumit în momentul în care primeşte servicii de calitate din partea unei organizaţii cu care intră în contact. Pentru orice organizaţie, indiferent de mărime sau domeniu de activitate, certificarea unui Sistem de Management al Calitatii (pe scurt SMC) este o dovadă a angajamentului pentru calitate.

Creat de Organizaţia Internaţională de Standardizare (ISO), standardul ISO 9001 poate ajuta o organizaţie să îşi satisfacă clienţii, să îşi îmbunătăţească permanent activitatea şi să îndeplinească cerinţele legislative. În prezent, ISO 9001 este un standard cunoscut de toţi mangerii responsabili ca un standard de business.

Beneficiile sunt evidente, printre acestea numărându-se:

  • identificarea problemelor în procesul de producţie;
  • sporirea şi îmbunătăţirea productivităţii şi eficienţei;
  • responsabilizarea personalului;
  • satisfacerea cerinţelor clienţilor;
  • economii ale tuturor tipurilor de resurse;
  • avantaje financiare şi de imagine;
  • creşterea credibilităţii şi a încrederii în calitatea produselor/serviciilor;
  • satisfacerea cerintelor clientilor, partenerilor de afaceri şi a cerinţelor legale;
  • o mai mare înţelegere a proceselor organizaţiei, ce implică angajamentul ferm al managementului, definirea clară a responsabilităţilor şi autorităţilor, comunicarea internă şi externă îmbunătăţită, utilizarea mai eficientă a resurselor şi reducerea costurilor de neconformitate;
  • crearea cadrului pentru îmbunătăţirea continuă;
  • îmbunatăţirea imaginii şi a metodelor de promovare;
  • cucerirea unor pieţe de desfacere;
  • câştigarea încrederii părţilor interesate, inclusiv a autorităţilor;
  • îndeplinirea unor posibile criterii de licitaţie;
  • asigurarea partenerilor şi clientilor că se respectă legislaţia în domeniu;
  • limitarea incidentelor ce implică responsabilitatea juridică a organizaţiei;
  • creşterea prezenţei pe piată, cu deosebire pe piata internaţională;
  • condiţiile de acordare a asigurărilor şi a creditelor pot deveni mai avantajoase;
  • îmbunătăţirea condiţiilor de muncă ale salariaţilor.

 

Cerere online de certificare

Completează numărul tău de telefon, adresa de e-mail și sistemul dorit, iar noi te vom contacta în cel mai scurt timp. Mulțumim!

*Sau poţi folosi formularul complet de cerere ofertă, pentru o comunicare mai bună.

**Toate informaţiile colectate prin formular sunt folosite exclusiv de către Total Iso Cert, pentru ofertare şi contact, şi nu în vreun alt scop.